Hög tid för en uppdatering

Helgen har varit fullspäckad. Sist jag skrev så var jag ju på väg och sova för att jag skulle orka upp och nattvandra. Jag kan ju berätta att det var VÄLDIGT tungt att kliva upp sisådär 01:15. Jag snoozade lite för länge så när jag väl kom upp ur sängen så hann jag i princip bara klä på mig och gå ut. När jag kom ut fick jag vänta typ 1 minut stod Anna brevid min sida med Tindra och Enya. Efter en liten stund till så insåg jag och Anna att Stina hade försovit sig.. Det var släckt i hennes fönster. Så Anna ringde och väckte Stina. Vi såg att det började röra sig hemma hos henne och efter en liten stund kom hon också ut. 3 människor och 4 hundar promenerade in till stan. I tre timmar vandrade vi runt på torget och "vaktade" utrustning m.m. Det gick rätt smärtfritt måste jag säga. När jag och Aite kom hem igen strax efter 05 så tog det väl kanske tre sekunder innan jag somnade.


Paus för att värme kalla tår


Mor & Dotter sheltie


Aite & Oskar

På lördag så klev jag upp igen just innan elva. Jag jobbade från 13-18. Och direkt när jag slutade promenerade jag till O'learys för att äta middag med 9 andra människor. Mums var det! För en gångs skull testade jag något nytt. Jag brukar alltid äta pasta Alfredo.. eller Club Sandwish. Men nu tog jag Sizzling Fajitas. Gott! :) Efter middagen bar det av till Malin där det förfestades. Min kväll slutade tidigt, redan halv elva. Tur det, jag kände ju på mig att jag skulle bli sjuk och nu sitter jag här och snorar. Typiskt. Menmen.. sånt är livet.

Idag har jag faktiskt inte deppat ihop total trots snorandet och huvudvärken. Jag började dagen med en promenad. Sen har jag fållat gardiner. Duktig Helena! Tänkte underlätta inför julstädandet nästa helg :P

Jag måste ju visa denna bilden för er:



Gissa om jag fick en liten lätt chock när jag tittade ut genom fönstret?
EN JÄTTETOMTE!


Kommentarer
linn

gaah blev rädd när jag såg den! hemska tomte!

2010-11-21 @ 17:49:54
URL: http://blacksunshine.bloggplatsen.se
moa

ojoj vilken jättetomte xD

och tindra och enya känner jag allt igen från hundar.ifokus.se :D



Sv: åh, tack :D förresten, har du hört någonting från härliga hund om att du kom tvåa i fototävlingen?

2010-11-21 @ 22:29:50
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0