Helena är helt slut!

Jag har suttit på styrelsemöte med Hundungdom i mer än TVÅ timmar. Vi har seriöst pratat om allt, känns det som.. för jag minns inte ett dugg av vad som har sagts :P Tur att Anna för protokoll. Nåväl..

På hemvägen vad jag tvungen att tävla med Anna. Anna och jag bor ju grannar, och både jag och hon hade varsin person att köra hem så vi var ju tvungen att kolla vilken volvo det var mest gasa i ;) GISSA VEM SOM VANN!?!? JAG såklart. Skulle inte tillåta något annat ;) hehe.

Nu är det seriöst dags att gå och sova, jag är helt trött i skallen. Det är dålig luft eller något i BHKs kontor. Det var som en bastu där inne och huvudvärken är inte nådig.

/H



Kommentarer
Kadja

Precis! Hunden är en familjemedlem lika mycket som en syster eller bror. De är verkligen ens bästa vän! Det finns inget som ersätta de fyrfotade.

2010-11-16 @ 14:55:17
URL: http://trojasmatte.blogg.se/
linn

Haha, grattis! ;)

2010-11-16 @ 16:55:55
URL: http://blacksunshine.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0