Veckans planer

Hej alla!
Nu sitter jag hos min mor&far med datorn i famnen. Jag väntar på att min Kalixtös Elin ska komma hit. Hon borde nog vara här vilken minut som helst :) Hon ska komma och vara med mig några dagar :) Jag har planerat in lite akiviteter till oss :) Elin är nog den av mina vänner som älskar Aite mest :) Ibland undrar jag om hon kommer för att hälsa på mig, eller Aite? :P haha. Så jag tänkte iallafall att vi ska ägna oss åt en hel del hund de här dagarna. Är vädret hyffsat så blir det nog både spårträning, agilityträning och eventuellt även lite utställningsträning :) Sen blir det naturligtvis lite aktiviteter för bara oss två-benta. Kanske en sväng upp till toppstugan någon kväll? Och en vända på stan. Kanske gå ut och käka också :) Det är alltid gottgottgott! Så tänkte jag även ta med Elin till Spa4You och skämma bort henne lite :) Så ser planen ut för de kommande dagarna. Jag har inget jobb inplanerat (än så länge) så det är ju fritt fram! :)

/Helena


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0