Dagens planer

Det är helt otroligt bra väder idag! Solen skiner och det är knappt ett moln på himlen. Det är till och med perfekt temperatur. Jag är ju så himla värmekänslig :P hatar när det är för varmt. Nu är det så där lagom :) Termometern visar på 9 grader i skuggan men i solen är det nog runt 20. Imorse blev den en härlig långprommis med Aite. Eller.. det fanns stunder under promenaden som var mindre härliga. Aite har nämligen blivit lite småseg vid inkallning. När jag ropar på honom om han står och luktar på något så är det som att han säger "vänta, jag kommer snart". Det är väldigt irriterande, vad gör man åt saken?

Eftersom jag inte jobbar idag så har jag planerat att:
- Vara ute
- Åka till Leipo och glo på hönor
- Träna spår med Aite, Stina & Oskar
- Gå på NNKK's handlingträning

Jag hade också behövt städa och tvätta kläder. Men det kan man ju verkligen inte göra en dag som denna! Det är alldeles för fint väder för att vara inne. Så, nu trippar jag och Aite ut! Ciao



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0