Tvättstuga, frissan, spa, jobbet, tjejmiddag.

Det är så min dag ser ut :) Nu håller jag på tvätta kläder. Om en timme ska jag till frissan. Det där gröna som jag har satt i håret har dels tappat massa färg och dels tappat massa hår :S Så jag måste åka dit och göra något åt saken. Efter frissan ska jag till Spa4You. Malin ska göra en fotkur på mig :) Underbart! Sen måste jag hem, käka lunch och fräscha till mig innan jobbet. Efter jobbet så tror jag att det var prat om middag med tjejorna? Men jag vet inte. Annars så måste jag verkligen städa. Det ser ut som skit här hemma. Usch.

Jag kan ju passa på att berätta om utställningsträningen igår. Det gick inte direkt bra. Förra gången vi var på den träningen så var Aite trött och obrydd. Han sket i mig och han sket i allt. Han la sig ner frivilligt bland alla hundar. Igår var det raka motsatsen. Han ville vara med alla hundar, speciellt Oskar förståss, och han var helt okoncentrerad. På ett sätt så var det väl ändå bättre igår, för en hund som är helt trött och bara gör för att han måste är ju inte någon rolig syn för domaren. Då var det ju ändå lite bättre igår. Han stod riktigt stiligt men gången var ju inte den bästa. Han ville nosa på backen, titta vars alla andra var och göra på sitt eget sätt hela tiden. Mot slutet gick det lite bättre. Fick tipset från ledaren att hålla honom en bit ifrån mig, ut mot sidan. Så jag provade med att ha armen nästan rakt ut och då gick han mycket finare :) Men det beror nog helt på hur hans dagsform är. För ibland går han ju jättefint med mig och har bra kontakt.. IBLAND.

Efter gårdagens träning så åkte jag och Stina till kullen och släppte vovvarna så att de fick leka av sig lite.





Här kommer en mysbild på mig och Aite när vi var hos min syster och hälsade på:



Kommentarer
Madde

Det ÄR tjejmiddag idag! =)Jag ska bara slutajobbet först så att jag kan styra upp det här!

2010-06-09 @ 09:28:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0