Redigering av bloggdesignen på gång

Ikväll var tanken att det skulle bli en lång hundpromenad. Men så blev det inte. Dels så har jag fått skavsår UNDER foten (hur lyckas man med det?!) och dels så vill jag inte bli förkyld.. om det nu är det jag håller på bli? Jag är fundersam. Kan mycket väl vara allergi istället för jag har ju inte blivit sämre. Hm. Nåväl, istället för att gå en långpromenad så tänkte jag ägna mig åt att göra min blogg sommarfin och så tänkte jag även få lite ordning här hemma. Bland annat så måste jag få lite ordning på Aites alla papper.. typ reg.bevis, veterinärpapper, försäkringspapper, diplom och sånt. Jag har införskaffat mig en pärm som jag tänkte samla allt i :) det är lika bra. Då vet man vars allt är. Jag behöver också bara allmänt få ordning i mitt hem. Jag har fortfarande lådor med saker som jag inte har packat upp sen jag flyttade hit.. och det var i december. Oops. Vi får väl se vad som hinns idag :)

Nu ska jag iallafall börja fixa med bloggen. Kika in här om en stund eller två så får ni se resultatet :) hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0