Matsuccé!

Äntligen har jag hittat ett foder som Aite verkar tycka är riktigt gott! Jag och min mor var i Haparanda i torsdags och på djurmagazinet hittade jag ett färskfoder som heter "Power Plus". Det är ett helfoder som bland annat innehåller nöt- och griskött, vatten, lever, linfrön och en massa vitaminer :) Alltså är det väldigt naturligt om man jämför med andra fodersorter som innehåller läskigt många tillsatser och E-nummer. Det kanske är därför Aite tycker så bra om den? För att det smakar som riktig mat. Tyvärr så köpte jag ju bara en korv, men jag får väl fylla på med mer nästa gång jag åker dit. Han äter ju fortfarande 1 mål foder och 1 mål "människomat" varje dag, morgon och kväll. Jag vet inte vad ni tycker men jag har hört och läst att det är bra för hundar att äta sådan mat som vi äter också. Så på det sättet har jag valt att göra :) Och det fungerar jättebra.

Nu ska jag ta en dusch för om ett tag så blir det middag i Leipojärvi, mums! Efter det så blir det nog att träna lite agility :)

/Helena


Kommentarer
Elin

haparanda? och inte svängde ni förbi mig :/

2010-06-27 @ 01:17:21
URL: http://elinhanssonpalo.blogg.se/
Helena

Men Elin, du jobbar ju häcken av dig hela dagarna :P så vi tänkte inte komma och störa dig ;)

2010-06-27 @ 08:58:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0