Dagarna passerar

Nu är jag hemma från mitt arbete. Den här dagen har gått jättefort känns det som. Det är säkert för att jag har haft saker att göra hela tiden, både hemma och på jobbet. Kul! :) Nu har jag fått i mig lite middag och sitter och funderar på vad kvällen har att erbjuda. Jag hade egentligen velat fara på NNKKs utställningsträning men jag var klar på jobbet först halv sju, alltså samtidigt som den började. Och då var jag ju tvungen att åka hem och äta och hämta Aite. Så det kändes stressigt..

Nu är det bara drygt 3 veckor kvar till Midnattssolsutställningen :) Vad spännande det kommer bli! Hoppas att Aite är på topp när han ska gå och att domaren tycker att han är otroligt stilig.. trots att han är lite småful i pälsen just nu. Ojämn typ.. Han ska ju ha stor och fluffig svans men den är gles och riktigt ful, haha!

Nånå, nu ska jag gå ut med min hund en sväng!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0