Vidrigt!

Jag och Aite har just varit ute och promenerat och jag har även hunnit med att käka frukost. Jag gav även Aite frukost.. ett nytt färskfoder som jag fick från Expo. Det var nog det äckligaste jag har sett. Jag förstår verkligen att han inte ville äta det och jag övervägde länge om jag ens skulle servera honom det. USCH. Det såg ut som när han har spytt direkt efter att han har ätit. ÄCKLIGT!!! Jag slängde resten av provkorven. Blä. Det var sånt där fruset färskfoder.. Jag måste åka dit idag igen och testa den andra sorten som fanns där. Den tror jag nog är bättre. Det är en sån som man kan förvara i rumstemperatur.. alltså liknande som den jag köpte i Haparanda åt honom.

Idag har jag lite grann att göra. Bland annat så ska jag käka lunch med Jennifer, åka förbi på Spa4You, träffa Angelica och Tyra och ikväll tror jag att det var sista mötet innan agilitytävlingarna. Eller var det imorgon? Måste kolla upp det.

/Helena


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0