Trött!

Jag är helt otroligt trött :/ Det tar på krafterna att promenera, städa garderoben, shoppa kläder, handla mat, laga mat och åka till leipojärvi. För det är det jag har gjort idag. Imorgon ska jag nog fortsätta med städandet. Det är nog bäst att jag gör klart helt i sovrummet innan jag börjar med nästa projekt: städskåpet!!! eller skrubben? Hm. Både och måste rensas och sorteras om.

Jag måste iallafall hålla mig vaken tills Stina kommer förbi. Hon ska kolla på kläderna som jag har rensat ut :) Det är en del som har blivit för litet och hon är ju liten som en pinne så det finns nog ett och annat som kommer passa henne perfekt :D

Nu ska jag lägga mig i soffan. Nej föresten, det är en dålig idé för gör jag det så somnar jag. Jag ska SÄTTA mig i soffan nu :) See you!



Kommentarer
stina

Haha, liten som en pinne :) Förlååååt att jag inte hann komma igår!!



När börjar du åka till piteå på södagsmorgon?

2010-07-16 @ 07:31:02
URL: http://poodlepower.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0