Triss i Aite



Snyggt va? Hehe.
Jag var bara tvungen ;)

Nej men jag ville faktiskt visa mitt senaste inköp,
nämligen den stora buren till höger :)
Och då passar jag på att visa de andra burarna jag har.
Den längst till vänster är buren som jag hämtade Aite i.
Han fick bara in rumpan i den nu :P
När jag köpte den buren gick den på typ 79:-.
Den svarta buren i mitten köpte jag bara för 2 veckor sen.
Den är perfekt att ha med sig, liten och lätt.
Billig var den också. DollarStore 150:-
Men tyvärr känns den nästan trång för honom ;S
Speciellt när han får mer päls!
Så igår hittade jag den blåa buren på Jula för 249:-.
Vilket kap ;) Alla dessa burar kan man väldigt lätt vika ihop.
Då tar dem ju ingen plats att förvara heller.
Nu ska jag packa ihop de två mindre burarna.
Den större tänkte jag låta stå kvar och vara öppen i vardagsrummet.
Han är nämligen väldigt förtjust i den :)
Det är väl mysigt att ha något att krypa in i. Grotthund ;)


Kommentarer
Annika

Vilken häftig bild!

Enter älskar också att sova i sin bur. Glömde fälla upp den en natt under semester och han kunde nästan inte sova = att jag inte heller fick sova =).

2010-07-20 @ 22:20:36
URL: http://www.entermatte.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0