Tatuering?

Jag har länge varit sugen på en tatuering men inte vetat vad jag vill göra.. och vars jag ska placera den. Jag vill ha något meningsfullt.. något som får mig att tänka till när jag ser den. Det ska vara något som visar vem jag är, eller som berättar något viktigt. Klurigt det där :S Och vars skulle jag sätta den? Jag vill inte ha något stor och maffigt, utan det ska vara lite mindre och diskret. Jag behöver inte visa den för hela världen, jag vill snarare att det ska vara som en påminnelse till mig själv.. Alltså ska den sitta på ett ställe där jag kan täcka den.

Jag får fundera vidare på tatueringsfronten imorgon. Nu tänkte jag gå ut med Aite sen ska vi gå och lägga oss :) Hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0