SKIT

Jajemen, skit. (KÄNSLIGA LÄSARE VARNAS!) Inatt/imorse någongång så har Aite inte riktigt kunnat hålla igen och.. bajsat på sig helt enkelt. Jag upptäckte ju naturligtvis inte detta förrän vi gick på morgonpromenaden. När vi kom ut så upptäckte jag att han var brun i baken och började ana att något inte riktigt stod rätt till. När han sedan skulle göra nummer 2 två promenaden så var det seriöst som ett brunt vattenfall. Fräscht. När vi sedan kom hem igen så sköljde jag av honom och gick på "bajsjakt" i lägenheten. Mina farhågor besannades. En brun hög i köket och en i vardagsrummet, på balkongmattan (den ska verkligen slängas!). Nånå, vad kan man göra? Det är ju verkligen inget att bli arg åt. Faktiskt så var det nästan så att jag tyckte att det var lite skrattretande. Det gör det liksom så klart att våra hundar aldrig någonsin kommer bli 100% rumsrena. Förr eller senare tror jag att det händer en olycka för nästan alla. Iallafall så tycker jag lite synd om Aite.. Han vill inte ens skita på min mamma och pappas gård, varför i hela friden skulle han vilja göra det inne, i lägenheten?? Stackarn, det måste ha varit jobbigt för honom :/

Hoppas bara inte att det är något allvarligt i magen nu igen. Jag orkar verkligen inte med mer spya. Och jag tycker så synd om Aite. Det kan verkligen inte vara kul :/ Jag ska iallafall ge honom lite mat nu, han måste vara alldeles tom i magen. Det får nog bli lite skonkost i form av ris och kokt kött.. Ifall att det är något på gång :S

/Helena


Kommentarer
Annika

Stackar liten, hoppas han är bättre nu

2010-07-30 @ 18:47:51
URL: http://www.entermatte.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0