Piteå Nationella utställning



Aite blev bästa Juniorhane med HP (Hederspris) :)
Det gick ju inte lika bra som förra helgen men jag är nöjd.
Domaren tyckte att han behövde växa till sig lite.
Det har iallafall varit en bra dag :)
Måste i och för sig klaga på den dåliga organisationen från SNKK's sida.
INGEN har meddelat att det har blivit ändringar i startordningen i min ring.
Jag klev upp 03:00 inatt, men hade seriöst kunna sova två timmar längre.
Det var flera ringar som det blivit ändringar i och man kunde läsa om det på snkk.se.
Men där stod det INGET om några ändringar i startordningen i min ring.
Så det var en hel del folk som var griniga och massa som kom "för sent".
Domaren var tvungen att vänta i 50 minuter på en del hundar och ja.. skit helt enkelt.
Men sånt händer :P Ja ä int bitter.

Det har varit en otroligt lång dag så jag ska ut och rasta Aite sen MÅSTE jag sova!
Jag har längtat efter min säng. Äntligen :P

/Helena



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0