Packar

Jag har skrivit en packlista till morgondagens utställning i Piteå. Den ser ut så här:

  • Aite
  • Leksak
  • Vatten
  • Vattenskål
  • Älgkött
  • Utst.koppel
  • Bajspåsar
  • Reg.bevis
  • Vacc.intyg
  • Nummerlapp
  • Tält
  • Stolar
  • Bur
  • Borstar
  • Handduk
  • Våtservetter
  • Aites regnjacka
  • Mina regnkläder
  • Utställningskläder
  • Lämpliga skor
  • Kamera
  • Paraply

Och även sånt som är självklart: Mobil, börs osv. :P

Jag har svårt att leva utan att skriva listor :P haha. Om det är mycket jag har att göra så måste jag skriva "Att göra"-listor. När jag ska och handla skriver jag "Handla"-listor och när jag packar skriver jag "Packa"-listor. Såklart brukar jag även skriva listor när det gäller för och nackdelar, musik, ALLT. Det är mitt sätt att organisera och se till så att jag inte glömmer eller missar något :)

Nu är det bäst att jag packar ner allt från min "Packa"-lista ;) Sen ska jag faktiskt gå och SOVA! Det blev bara drygt 4 timmars sömn natten till idag och jag ska ju upp klockan 03:00 inatt :S ÅNGEST. Det hade ju varit skönt att få sova iallafall sex timmar så jag ska seriöst försöka komma i säng vid nio :P

Därför bör jag även slå av datorn. Annars kommer jag förmodligen fastna här ikväll. Så.. Önska mig och Aite lycka till imorgon!!! Jag är nervös.

/Helena



Kommentarer
Linn

Lycka till!

2010-07-18 @ 14:54:01
URL: http://blacksunshine.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0