Fy på mig!

Jag är fortfarande uppe. Jag fastnade när jag började läsa en massa bloggar. Nu måste måste måste jag gå ut med Aite, sen sova. Jag tror att jag ställer klockan på 08:00. Då hinner jag ta en långpromenad med Aite, äta frukost och duscha innan halv elva.. förhoppningsvis? Kanske måste jag kliva upp redan 07:30?

Jag tänkte skriva en liten lista på hundbloggar som jag läser för tillfället.. sen ska jag sova ;) Här kommer listan:

Stina&Rasmus&Oskar - klart man måste följa Stina?! Hon kanske missar att berätta något åt mig då får jag ju läsa det i bloggen iallafall

Linn&Nero - äntligen någon som är duktig på att uppdatera ;) och hon har en massa söta bilder på sin Nero (favoritnamn!!!)

Leo&Lea - så fina bilder på hennes lilla chihuahua!

Enter&Matte - la till denna blogg idag, kul att se bilder på och läsa om en annan jappes vardag

Anna&Sheltisarna & Linda&Kinapuffarna - tyvärr är båda två HEMSKT dåliga på att uppdatera ;/

Jag läser även andra bloggar, men hund är ju det mest intressanta ämnet :)


GODNATT!



Kommentarer
Linn

Du upptaderar faktiskt mest av alla bloggar jag läser, guldstjärnor till oss! ;)

2010-07-09 @ 23:59:09
URL: http://www.blacksunshine.bloggplatsen.se
Helena

Jaa! Vi har så spännande liv ju ;) Haha

2010-07-10 @ 00:07:27
URL: http://enhelena.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0