Frukostpaus

Just nu sitter jag här vid datorn och äter fil och müsli :) Jag har en så kallad frukostpaus. Jag håller nämligen på rensa min garderob. När jag vaknade imorse så var det första jag tänkte "jag ska rensa garderoben idag". Jag hade inte ens öppnat ögonen innan den tanken slog mig. Så nu håller jag på för fullt men blev hungrig och var tvungen att äta lite :)

Jag och Aite har varit ute på en långprommis :) det var superhärligt att gå imorse.. Solen sken men det var inte överdrivet varmt :) Aite verkade också trivas. Han blev inte så där flåsig som han brukar bli när solen gassar.

Nu ligger Aite på balkongen och gnagar på ett ben. Mysigt!

Äh, dags att fortsätta för nu ligger frukosten i magen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0