En torsdag i juli

Jag tror att jag håller med er, mina kära läsare, när det gäller valet av bild till min canvas. Det känns som att bild nr.7 är rätt bild att trycka upp :) Den är fartfylld och utstrålar verkligen glädje och frihet. Skulle nog även säga att den ger ett intryck av lite.. galenskap ;) hehe. Plus att den är av otroligt bra kvalitet och fin i färgen. Det är snyggt när man ser snön sprätta upp bakom honom :P

Idag har jag varit till frissan. Det behövdes verkligen. Dels så var mitt hår så "långt" och dels så var jag less på färgen och.. allt :P Jag var ju ändå väldigt blond innan, nu är jag typ ljusbrun :) Och det gröna är borta, nu är det lila/rött istället. Jag blev nöjd! :)

Resten av dagen har jag spenderat på mitt jobb :) tiden har bara flugit iväg. Det har varit massor att göra :) KUL!

Imorgon ska jag också jobba, heeela dagen. Så Aite ska få vara med min storasyster. Jag är av den typen som inte tycker att man ska lämna hunden ensam hemma hela dagarna. En del låter ju sina hundar vara ensam mer än 8 timmar om dagen, 5 dagar i veckan. De åker väl hem och rastar hunden på lunchen men det känns så.. fel. Hunden är ju ett flockdjur, och vill därmed ha sällskap. Okej om det händer någon gång då då att hunden måste vara själv länge men jag försöker se till att min Aite aldrig behöver vara ensam mer än 5-6 timmar om dagen :)

Efter jobbet imorgon så har jag, storebror och lillebror blivit bjudna på middag hos storasyster i Leipojärvi :D MUMS! Min mor & far är och semestrar med husbilen nu så därför blir det FF på middagen ;)


Kommentarer
linn

kan du inte lägga in bild på din nya frisyr? :)

2010-07-30 @ 11:07:21
URL: http://blacksunshine.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0