Voivoi, sjuk igen?!

Blä!!!!!.. för att vara sjuk. När jag vaknade imorse kände jag mig trött, men i övrigt pigg och kry. När jag kom in från morgonprommisen med Aite så kände jag att jag började frysa, få ont i magen och blev allmänt hängig. Just innan jobbet så var magen så kass att jag fick lägga mig i hallen i fosterställning för att det skulle göra mindre ont. Nåväl, kämpade mig till jobbet och orkade med två timmar där. Jag fick dammsuga med dunjacka och vantar på :P När chefen kom så sa hon att jag såg helt förstörd ut och bad mig gå hem :P Det var nog lika bra.

Nu ligger jag med yllekallingar, mjukisbyxor, långärmad tröja och fleecetröja under täcket. Jag har iallafall kunna ta av mig vantarna nu ;) Min übergulliga pappa har varit ute och rastat Aite och kommit med lite mat till mig.. som jag inte fick i mig så mycket av, menmen :P

Nu ska jag sluta klaga och ta tag i min lilla lista som jag är väldigt dålig på att skriva. "Ses i nästa inlägg" ;) haha, om man nu kan säga så?

/EnSjukling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0