Härlig morgonprommis

Åh vad underbart med sovmorgon! :) Jag och Aite vaknade strax efter 08.. Inget trevligt uppvaknande dock eftersom det första min hund gjorde var att spy. Hm..? Något knas är det med hans mage :S

Efter en liten stund kom vi oss iallafall ut på promenad. Det var otrooooligt härligt. Varmt och skönt, inga incidenter och Aite var på sitt bästa promenad-mood ;) Det hade ju börja ljusna när vi gick så han var inte det minst harig. Tvärt om, han skuttade omkring, ville gå sina egna vägar, jagade lite ekorrar och testade gå på hedskolan is-plan :P haha. Det blev en 1 ½ timmes prommis.. Första på en vecka! :P Verkligen välbehövt!:P haha

Nåväl. Nu är det bäst att jag börjar göra mig iordning för dagen. Jag tänkte hinna en sväng på stan innan jag börjar jobba klockan 12. Får väl se hur det går med det :P haha.

PUSS PÅ ER! /Helena & Aite


Kommentarer
Johanna

Har du alltid drömt om att just ha en japansk spets eller vad fick dig att välja just den rasen? Jag gillar också japansk spets, när jag var liten brukade jag ofta gå ut med grannens japanska spets som jag minns var jätte snäll.

2010-12-30 @ 11:32:40
URL: http://www.profotogve.se/blogg
stina

låter härligt att gå så länge! måste erkänna att jag bara gått kiss-prommisar i snart 1 vecka :/ har du förresten lust att gå ikväll en liten kvällspromenad? det är så lääskigt att gå själv i mörkret ;)

2010-12-30 @ 11:37:44
URL: http://poodlepower.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0