Dag 08 - Min favoritfödelsedag

Jag tror att en av de roligaste födelsedagarna var när jag var lite yngre.. typ 10 år kanske. Då skulle jag ha sleepover med några tjejkompisar. Vi var nog säkert 5-6 tjejer som träffades hos mig. Vi fikade, lekte massa lekar som man brukade göra. Ni vet, hela havet stormar, tidningsleken osv. Det slutade med att alla sov över. Det roligaste av allt är väl att jag filmade med våran gamla filmkamera lite då och då under kvällen och jag har fortfarande kvar den filmen, men har tyvärr inte lyckats titta på den ännu :/ Jag måste försöka få igång den, det hade varit väldiiiigt roligt att se ;)



Dag 01 - Om mig
Dag 02 – Min bästa vän
Dag 03 – Ett ögonblick
Dag 04 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 05 – I min handväska
Dag 06 – Mina drömmar
Dag 07 – Mitt favoritminne
Dag 08 – Min favoritfödelsedag
Dag 09 – Den här månaden
Dag 10 – Ett annat ögonblick
Dag 11 – Det här upprör mig
Dag 12 – Det här får mig att må bättre
Dag 13 – Det här får mig att gråta
Dag 14 – Mina rädslor
Dag 15 – Min favoritplats


Kommentarer
Stina

Vad bra med dessa "dags-teman" eller vad jag nu ska kalla dem ? :) Skitroligt att läsa iallafall :P

2010-12-09 @ 21:56:57
URL: http://poodlepower.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0