Dag 05 - Min handväska

Min handväska ser ut som skit. Inte till utsidan, utan det ser ut som skiiit i den :P Jag kastar ner ALLT i den och utan min handväska känner jag mig naken, exposed, rädd..
Iallafall, detta är på ett undefär vad som finns i den:
- Jobbnycklar
- Puder + puderborste
- Börs
- Bepanthen
- Lypsyl
- Handkräm
- Tamponger
- Alvedon
- Pennor
- Gamla inköpslistor
- FM-sändare + USB-minne
- Fjärrkontroll till FM-sändaren
- Toy
- Typ 3 olika sorters armband

Ja, det är väl i stort det som finns, sen innhåller den väl massa småsaker också.. och skräp. Fy på mig!



Dag 01 - Om mig
Dag 02 – Min bästa vän
Dag 03 – Ett ögonblick
Dag 04 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 05 – I min handväska
Dag 06 – Mina drömmar
Dag 07 – Mitt favoritminne
Dag 08 – Min favoritfödelsedag
Dag 09 – Den här månaden
Dag 10 – Ett annat ögonblick
Dag 11 – Det här upprör mig
Dag 12 – Det här får mig att må bättre
Dag 13 – Det här får mig att gråta
Dag 14 – Mina rädslor
Dag 15 – Min favoritplats


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0