Året som gått:

Sammanfattning av 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? JA, hur mycket som helst!! Man lär sig något nytt varje dag ju :)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag minns inte om jag hade något nyårslöfte förra året?
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Hm.. Inte än så länge, men det är ju 2 dagar kvar :P
4. Dog någon som stod dig nära? Njäe
5. Vilka länder besökte du? Finland
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Mer tid! Och mer pengar..
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Vet inte om jag kommer minnas något speciellt datum direkt? Snarare händelser.. Äh. skitsamma.
8. Vad var din största framgång 2010? Jag och Aite har kommit väldigt långt. Både med Aites utveckling och träning. Men om man ser till bara mig så är väl den största och bästa bedriften i år att jag fick fast jobb..
9. Största misstaget? Hm.. Alltså misstag gör vi ju alla men jag vet som inte om jag kan säga något direkt. Alltid lär man ju sig något av sina misstag.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk - Ja. För mycket nu under hösten :/ Skadat mig? Hm.. det allvarligaste är väl något skärsår och blåmärken.
11. Bästa köpet? Kameran! Tror jag.. Det känns som att den kommer att bli mig mycket kär. Trots att jag inte riktigt förstår den ännu så vet jag att vi kommer att komma mycket bra överens.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Hojja... Det vet ni nog redan? KLÄDER. Jag jobbar ju trots allt i en klädbutik. Skulle jag räkna på ett ungefär var jag spenderat i kläder under året som gått så skulle det bli 5-siffrigt och vääldigt stort.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Aite och våra framgångar tillsammans :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Oj.. det vet jag inte?!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Lika glad tror jag :)
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat! Både mig själv och Aite. Jag önskar även att jag hade träffat mina vänner mer :)
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Slösat pengar? Och kanske inte varit ut så mycket.. :P
18. Hur tillbringade du julen? Delvis på jobbet, delvis ensam och delvis med familjen.
19. Blev du kär i år? Nää.. eller bara i Aite.
20. Favoritprogram på TV? Alla löjliga kärleksprogram.. Bonde söker fru, ensam mamma söker :P
21. Bästa boken du läste i år? Jag har nog nästan bara läst hundböcker? Kanske Victoria Stilwells bok om hundträning?
22. Största musikaliska upptäckten? Det måste ju vara Aites skönsång.. "Voovovoovvoov!"
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag minns inte?! Det är ju 7 månader sen!
25. Något du önskade dig men inte fick? Eh..? En elefant?
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Fikade och firade :P
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Finns väl alltid saker som kan bli bättre men det här har varit ett väldigt bra år överlag.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? JIVE :P haha. Nä men jag är ju i verkligen fäst vid leggins + skjorta. Skönt och snyggt!
29. Vad fick dig att må bra? Aite :)
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Jag vet inget om kändisar. Har seriöst noll koll!
31. Slutligen, hur tror du 2011 blir? Tror att det blir ett roligt, bra år fyllt av hundaktivitet och roligheter!! :D


Kommentarer
Annika

Jag härmade dig liiiite bara =)



Hoppas det var okay

2010-12-30 @ 13:21:22
URL: http://www.entermatte.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0