Ääääntligen hemma igen!

Med rubriken så menar jag inte att jag inte har haft roligt, för det har jag verkligen. Det har varit en fantastisk upplevelse att få vara på Stockholms Hundmässa. Det jag syftar på med rubriken är resan hem. Den var mindre rolig. Tågförseningar, biljettstrul, sura SJ-tanter och nackspärr. Jag säger då en sak, jag kommer inte sätta mig på ett tåg och åka så där långt igen om det verkligen inte är nödvändigt. Nejnej! Där går gränsen. Hojja. Nästa år så blir det deffinitivt flyg båda vägarna om jag ska till hundmässan. Nåväl. Jag tänkte inte berätta något mer om helgen nu för det är jag på tok för slut för. Det får bli i ett senare inlägg. Då ska jag även lägga in en massa bilder från dagarna som varit :) Nu ska jag slå in lite paket sen säger jag nog godnatt! :P

/Helena & Aite (som har varit otroligt saknad under helgen! Mattes älskling!!!)



Kommentarer
Linda

Jag har en rolig tävling ni kanske vill delta i?

mvh

Linda

http://lindasvovve.blogg.se/category/tavlingar.html



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0