Vanlig sjuka och valpsjuka

En nackdel med att vara sjuk, förutom just att man är sjuk, är att man har så mycket tid över till att tänka :P Jag har hållt på kolla en massa videor från när Aite var liten och gissa om man blir valpsjuk? Det finns ju inget underbarare än valpar. Det känns ju knappast bättre när jag dessutom har fått veta att min uppfödare har parat Aites mamma och pappa igen. Hmf.. Nåväl. Det är inget att göra åt saken, eller jag får väl åka till Angi och gosa med lilla Tyra.

I och för sig så tänker jag ju bara tillbaka på de fina stunderna. De ögonblicken som allt var så himla underbart. Det är lätt att glömma att valp också innebär en heeeel deeel jobb. Men det är det ju faktiskt värt ;)

Här får ni en video på min lilla ulltuss från när han bara var 12 veckor. Han var en riktigt liten killer redan då ;) Skakade ihjäl alla sina leksaker. Gullehund!






Kanske nästa sommar..?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0