UNDERBARA SÖNDAG!

Jag skrev ju tidigare att jag älskar den här söndagen, fel av mig. Jag ÄLSKARÄLSKARÄLSKAR den här söndagen. Jag och Aite har haft världens mysigaste och bästa promenad :) Vi gick ju hem till min mor & far. Där åt både jag och Aite, sen fick jag göra något som jag aldrig gjort förr, nämligen bogsera! Min lillebrors epa skulle till volvo.. det gick riktigt bra :) Grymt va?

Sedan började vi promenera tillbaka. Solen steker, det är varmt och det blåser. Bättre kombination finns väl inte? :P När vi kom till sjöpen så var det massor av hundmänniskor ute. På en parkbänk satt ett gammalt par med en pudel.. lite längre bort satt en kille med tre hundar och mös. I gräset låg en annan kille med en valp och lekte. På andra sidan tjärnen kom en man med en schäfer och en rottweiler. Han kastade bollen, och hundarna hämtade den. En äldre man kom cyklandes med sin golden retriver vid sidan.. Jag blev lite så där.. lycklig :) Det kändes som att alla runt omkring mig njöt av dagen, så jag kunde ju inte göra annat själv. Jag satte mig ner i gräset en stund med Aite. Sen lekte vi hämta pinnen :) Men tyvärr så blev det lite fööör varmt för oss så vi promenerade hem. Nu ligger Aite utslagen på golvet och flämtar. Jag har försökt kyla ner honom lite så att det inte är så himla jobbigt för honom :)

Detta pysslade även Aite med när vi stannade till:



Han är ju för söt. Min lilla hårboll :)


Kommentarer
stina

Vilken härlig söndag!! Jag har bestämt att bli frisk till imorgon, och att vi ska träna agility när jag blir de :D :D



Hoppas att söndagkvällen blir lika bra som resten av dagen!

2010-08-01 @ 18:27:31
URL: http://poodlepower.blogg.se/
linn

Vad mysigt! :) Jag längtar till Gällivare!

2010-08-01 @ 21:36:22
URL: http://blacksunshine.bloggplatsen.se
Maria

Hihi, sött! Sådär håller Daisy på jätteofta, ser alltid lika gott ut :)

2010-08-01 @ 22:27:40
URL: http://godboll.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0