Sjuklingen talar

Det enda som är bra med att vara sjuk måste ju vara att man har tid till sånt man annars inte brukar göra.. som att läsa, rensa datorn och kolla 14 avsnitt av sex and the city på rad. Annars finns det nog inget bra med att vara sjuk. Eller jo, man får dessutom dricka kopiösa mängder te, vilket är otroligt mysigt när man är sjuk. Nåväl, förhoppningsvis så blir jag frisk snabbt. Jag vill jobba och jag vill träffa tjejorna i helgen. Jag vill även åka till Kalix i början på nästa vecka så det är bäst att den här sjukan försvinner lika fort som den kom! Det känns lite bättre med öronen idag men jag funderar ändå på att åka och kolla upp det. Känns onödigt att vänta. Tänk om det blir värre i helgen när vårdcentralen har stängt? Då måste jag ju till akuten och det känns så onödigt. Nåväl, jag avvaktar och så får jag se hur det känns imorgon.

Aite har iallafall inte fått lida för att jag är sjuk. Min käre far har tagit med honom på långpromenad imorse så nu ligger han han sover som en liten gris här nedanför sängen :)

/Helena


Kommentarer
linn

hoppas du blir bra snart! :)

sv på din kommentar: jag hade också velat låta vovvarna busa eller träna lite, men jag är i byn och lär vara det nästan hela tiden i en vecka kanske, men om jag far till stan så hör jag helt klart av mig!

2010-08-13 @ 13:32:31
URL: http://blacksunshine.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0