Sjukdom, bus och böcker

Nu har jag lyckats bli sjuk igen. Förkyld och jävlig.. Stina tog på sig skulden som smittobärare. Tack Stina! :P Jobbigt jobbigt.. tror eventuellt att det kan vara en öroninflammation på G också. Har inte haft det på flera år men nu gör det ont i mitt vänstra öra. Bäst jag ringer vårdcentralen imorgon och bokar tid för undersökning.

Jag och Stina tog just med oss hundarna till Hedskolan. Där släppte vi lös dem och massor av bus blev det. Aite ligger fortfarande och flåsar. Stackars liten ;) Oskar och Rasmus kör hårt med honom. Aite är inte riktigt lika snabb som Oskar så han kan aldrig springa iväg :P I och för sig så tror jag inte ens att han vill det. Han vill leka :)

Jag kan även berätta att jag fått lite vettigt gjort idag. Bland annat så har jag beställt böcker. Kurslitteratur för 600:- Förhoppningsvis kommer det att vara värt det :P Kursen som jag ska läsa i höst börjar den 30/8. Första helgträffen är 11-12 september så jag tror att det är bäst att jag bokar flyg och sånt nu i veckan också.

Nu är det snart dax för bädden för både mig och Aite.


Kommentarer
linn

vad för kurs? :)

2010-08-11 @ 22:55:36
URL: http://blacksunshine.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0