Så var denna underbara dag snart över

Alla dagar borde vara som den här dagen, mer eller mindre iallafall. Både jag och Aite har haft kul hela dagen i princip :) Jag har ju redan berättat vad vi spenderade eftermiddagen med att göra, men nu på kvällen hände det mer skoj. Jag och Linn bestämde oss nämligen för att åka till BHK och träna. När vi kom dit mötte vi en massa härliga hundungdom-människor. Bland annat så var Michaela och Therese där och tränade så vi passade på att träna ihop lite. Det blev både inkallning och platsliggning. Det gick över all förväntan för Aite :) DUKTIG KILLE! Jag och Linn tränade lite själva också och jag tog tillfället i akt och körde några varv på agility-planen. När vi kände oss nöjda tänkte vi åka hem men kom inte så långt :P vi stannade på hedskolans fotbollsplan och lät Nero och Aite leka av sig. Det gick hur bra som helst. Aite vågade leka och bara stundvis verkade han tycka att Nero var lite för stor och läskig. På fotbollsplanen så körde vi även inkallning och platsliggning en gång till :) Sen bar det av hemåt.
Nu ligger min älskling däckad på golvet. Det har varit en lång och intensiv dag med massor av upplevelser för både mig och Aite. Jag ser fram emot kvällsrastningen. Det ska bli skönt att gå ut i kylan innan jag kryper ner under ett varmt täcke.

Vill passa på att länka till Stinas blogg - http://www.poodlepower.blogg.se
Hon har fler bilder från dagens upptåg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0