Romantik på hög nivå

Jag har just varit ute och kvällsrastat Aite. Det var svinfint väder när vi gick ut men efter bara typ 7 minuter började det ösregna. I vanliga fall hade jag nog jäktat på Aite och rusat in igen. Men inte ikväll. Det var så himla härligt att känna varmt sommarregn mot ansiktet. Så vi gick lite mer. Jag njöt i fulla drag. Det kändes precis som i en tjejfilm. Hon och Han kysser varandra i regnet, dyblöta. Aite är ju min kärlek och mitt allt.. han är mitt liv. Jag kände mig lika lycklig och till och med lyckligare än om det varit en kille jag stått ute i regnet med. Aite älskar mig lika villkorslöst som jag älskar honom. För honom spelar det ingen roll att mascaran rinner och håret ser ut som skit. Han dömer inte. Han älskar mig för den jag är och han finns alltid där för mig. Han sviker inte och han ljuger inte. Älskade hund!



Kommentarer
linn

Blir ju nästan tårögd .. ;)

2010-08-07 @ 23:17:42
URL: http://blacksunshine.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0