Myggbett och kyyyyla!

Tack till mina läsare :) Nu kan jag sova lugnt när jag vet att det förmodligen bara är ett knott eller myggbett Aite har på magen ;)

Jag och Aite var nyss ute för sista gången den här dagen. Det var KALLT och MÖRKT ute. Jag hade på mig mjukisbyxor och en huvtröja, och jag frös. Termometern står på 5,1 grader ute. Brr. Det börjar bli dags att ta på sig en jacka när man går ut. Innan man vet ordet av så är det väl full mundering på som gäller. Alltså underställ, fleecetröja, fleecebyxor, täckbyxor, täckjacka, yllesockar, kängor, mössa, halsduk och vantar. Lovely.. not. Jag älskar verkligen vintern men att klä på sig allt det där för att gå ut och promenera känns inte lockande direkt.

Puss och godnatt på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0