Morgon!

Hej alla!
Jag ligger i sängen och myser ännu. Det känns riktigt jobbigt att kliva upp. Jag var ute på en liten rastningsrunda med Aite för en timme sen så jag kan ju egentligen ligga här lääänge. Men faktiskt så tänkte jag vara duktig och kliva upp snart. Dels så är jag grymt hungrig, säkert är Aite också det, och dels så vill jag göra något. Jag var inte så jättesugen på en långpromenad idag så jag tänkte göra alternativet till prommis - agility! Tror dessutom att jag ska ringa och väcka min sjusovande granne Stina och kolla om hon vill följa :) Då blir det lite vovvebus också. Dock så måste det göras i rätt ordning. Om hundarna får busa innan agilityn så är fördelen att Aite får lättare att koncentrera sig på mig, men nackdelen är att han redan är helt slut. Om man gör tvärt om då har ju Aite jättemycket energi till agilityn men vill hemskt gärna smita iväg och busa med Oskar. Hm. Det senare alternativet är iallafall bättre för då orkar han med agilityn.



Kommentarer
linn

ååååhh jag vill oxo !! :):)

2010-08-06 @ 12:13:44
URL: http://blacksunshine.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0