Aite 1 år

Idag blev Aite alltså 1 år. ETT HELT ÅR. Det är sjukt. Jag kan inte fatta det. Ibland känns det som att han är min lilla valp, och andra gånger så inser jag att han faktiskt är rätt vuxen. Jag tänkte sammanfatta året som gått med bilder. För det går nog inte riktigt att beskriva. Det är så många tankar och små många känslor inblandade. En bild säger mer än tusen ord. Ni får 10 bilder i kronologisk ordning. En från varje månad som min prins har varit hos mig.

2 månader:


3 månader:


4 månader:


5 månader:


6 månader:


7 månader:


8 månader:


9 månader:


10 månader:


11 månader:


Och idag.. 1 år.

Så jag måste ju även avsluta med några bilder och ord om denna dag. Jag kan ju berätta vad som har varit speciellt idag.
- Aite har fått extra mycket gottigottgott
- Aite fick höra "Ja må han leva" (alla verser) när vi vaknade
- Aite har fått en extra stor portion mat (orkade inte äta upp)
- Aite har fått gräddtårta med jordgubbar
- Aite fick ett favoritben (den är fylld med något som luktar ILLA)
- Aite fick en partyhatt som ser ut som en tiger
Och sist men inte minst så har han fått extra mycket kärlek, pussar och kramar en dag som denna. Dock så vet jag inte om han uppskattade det särskilt mycket men för mig var det viktigt ;) Han ska även få en till present men den kommer längre fram.

 
Partyhatt       Äter tårta

Aite är en riktig kalasprins. Han höll på somna sittandes med sin partyhatt på. Sömntuta. Se själva:



Kommentarer
linn

Men guud så söt ! :) Kan själv knappt fatta att min vovve redan är 8 månader... ;)

2010-08-20 @ 21:57:42
URL: http://blacksunshine.bloggplatsen.se
linnea

hahah så sitter han bara där med hatten på:) söt! och du får ge en grattiskram åt honom från mig:)

2010-08-20 @ 22:39:19
Annika

men så gulligt! Fina bilder i från Aites första år. Och vilket roligt videoklipp när han håller på att somna. Verkar som att ni haft en toppen dag!

2010-08-22 @ 10:38:03
URL: http://www.entermatte.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0