Aite som tidningsmodell?

Jajemen, eller nästan. Hehe.
Jag skickade ju in bilder på Aite till tidningen Härliga Hund när de annonserade om söta valpbilder. Och gissa vad jag gick och köpte idag? Jo, deras specialtidning "Allt om valpar". Och vem fanns där på sidan 93? AITE! hihi. Så här ser det ut:



Stolt matte! ;)

Idag har jag ju då som sagt haft en dag fyllt av trevligheter. Frissa och fotvård. Jag måste lägga upp en bild från frissan vid senare tillfälle. Jag vill inte fota nu, är inte allt för fräsch i övrigt :P Det blev iallafall blonda slingor och röda effekter. Så kortade jag det i nacken men behöll längden på sidorna. Luggen blev i två olika längder; en kort underlugg och en längre överlugg. Om man nu kan kalla det över och underlugg? Haha. Hur som helst så tror jag att jag är nöjd.. Det är alltid så himla svårt att känna om man är nöjd eller inte just efter frissan. Speciellt när man har gjort stora förändringar. Möjligtvis så hade jag vilja ha ännu mer slingor, så att det hade blivit riktigt blont. Jag får väl känna efter och se om det är något jag måste förändra. Frisyren är jag då väldigt nöjd med :) Så himla lättskött!

Jag har beställt en del kläder idag också faktiskt. Det är kläder som jag kommer få i födelsedagspresent av mamma och pappa. Hihi. Det är roligare att beställa när man vet att någon annan betalar. Då behöver man inte tänka såååå himla praktiskt hela tiden. Utan man kan beställa den där söta väskan med nitar, även fast det mest är en partyväska. Och man kan beställa den där superläckra kavajen, trots att den kostar 499:-.

Nu ska jag läsa "Allt om valpar"!
/Helena


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0